Alla inlägg den 15 oktober 2012

Av Inger - 15 oktober 2012 20:34

För många år sedan fick jag en skojlicens från min kusin i LA. På den stod det att jag nu var en licensierad backseat- driver. Det menas ju så klart att man som passagerare inte kan hålla truten då någon annan kör, utan man vet bäst hela tiden hur det ska köras. Idag fick den titeln en helt annan betydelse!

Vi hade varit på Ica och handlat, jag hade som vanligt tjatat och pratat hela tiden typ "hämta det o hämta det, nu får du gå och byta det o det" osv. Så småningom kom vi ut till bilen, jag satte mig i passagerarsätet fram och Bengan packade in i baksätet och gick med kundvagnen. När han kom tillbaka gick han in och satte sig...i baksätet! Han kom dock på sig snabbt, skyndade sig ut och med röda kinder satt han sig i förarsätet. Jag fick så klart ett vansinnesanfall och skrattade så jag tappade andan. Jag tyckte det var fantastiskt roligt, Bengan tyckte väl att det var "så där". Hela vägen hem spann jag vidare på temat backseatdriver och hans höga ålder.

En liten historia som jag bara måste dela med mig av.(med Bengans tillåtelse så klart!)  

Presentation

Fråga mig

2 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Oktober 2012 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Min barndoms somrar på Björkön


Ovido - Quiz & Flashcards