Alla inlägg den 7 juni 2012

Av Inger - 7 juni 2012 09:33

Fast egentligen aningen ovanlig, då jag inte varit på lab och blivit stucken. Det är faktiskt tre dagar sedan och jag har h e l a nästa vecka fri från stick, det ni! Jag har faktiskt hela den veckan tom på åtaganden, det måste vara rekord. Tjoho, en helledig vecka!

Jaja, jag ska inte yvas det kommer säkert något.

Men ikväll ska vi gratta en student, min ena svärsons son...vad blir han till mig? Svärsonson? Spelar ingen roll, han har gjort bra ifrån sig och ska firas!

I morgon ska vi först se när yngsta barnbarnet "går ut" förskolan, sedan på kvällen blir det minnesmiddag för min exman, enligt en nu nio-årig tradition. Det gillas säkert, han ser oss nog från sitt moln där han sitter och dinglar med benen och gnuggar fötter.

På lördag kommer mina kära vänner hit, på sin hemresa till Piteå från Småland, det ser jag fram emot!

Nå, min "vanliga" dag då? Jag sitter som vanligt vid datorn medan min gulliga städis dammsuger o torkar golv, det var faktiskt nödvändigt, även om B knorrade en hel del. Det känns skönt att få städat då jag inte orkar själv, min rygg värker och är inte vän med mig.

Annars då? Vi var och handlade lite (massor) igår, mellanlandade med lite extrastolar till ena dottern, fick krama äldsta barnbarnet Caroline och hennes bror Erik, sköna unga vuxna! Så idag blir det inte många knop känner jag. Idag ska jag "bara vara", kanske sitter jag i hammocken och gungar på med foten lite...


 

Presentation

Fråga mig

2 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< Juni 2012 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Min barndoms somrar på Björkön


Ovido - Quiz & Flashcards